1 ، مدلي پنج مرحله اي براي فرايند بازاريابي به سامانه پیامکی تصوير خرید پنل اس ام اس در آمده است . در چهار مرحله اوليه، شركت سعي - در تصوير شماره 1 در درك مصرف كنندگان، توليد ارزش براي مشتري و ايجاد رابطه اي مستحكم با او دارد . در گام نهايي، شركت پاداش خود از ايجاد ارزش براي خرید پنل اس ام اس سامانه پیامکی مشتري را كسب مي كند . با ايجاد ارزش براي مشتري، شركت پاداش خرید پنل اس ام اس خود را به شكل فروش، سود و سرمايه اي از جنس رابطه طولاني مدت با مشتري دريافت مي كند . ما در اين فصل و فصل بعد، به بررسي گامهاي اين مدل سامانه پیامکی ساده بازاريابي مي پردازيم . در اين فصل همه مراحل را به طور مختصر مرور مي كنيم ولي سامانه پیامکی تأكيدمان بيشتر بر ايجاد رابطه با مشتري و جذب خرید پنل اس ام اس ارزش از مشتري است . در فصل دوم، مراحل دوم و سوم را سامانه پیامکی به تفصيل بررسي خرید پنل اس ام اس كرده، به طراحي و ايجاد خرید پنل اس ام اس استراتژي و برنامه بازاريابي سامانه پیامکی خواهيم پرداخت .
مشاهده پست مشابه : آشنایی ابتدایی با مفهوم بازار یابی